REBECCA BOSTRÖM

GolfGolfGolf !!

Publicerad 2008-10-07 18:02:26 i ,

hallåhallå !

jag tyckte att en ny golfblogg vore perfekt för alla som sitter inne och läser bloggar som också är intresserade utav den fantastiska idrotten GOLF :D
jag är en tjej på 15 år som en gång kommer att bli världs-känd ute på dam touren i just sporten golf !
så jag har nu rullat fram tangentbordet ordentligt för att kunna skriva en intresant blogg :D
kommer att komma med goda råd och hur jag tränar och vilka övningar jag kör osv :)
Ni kommer att få följa mig på mina tävlingar i sommar som de säkert händer nå riktigt kul på :)
den här bloggen lovar jag dig kommer att bli värd att läsa :) !!
kanske jag får upp intresset för även dig som inte spelar att börja spela, vem vet :D !

nej nu var det färdig skrivet för mitt första inlägg !
hejsvejspusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela