REBECCA BOSTRÖM

gör inte samma misstag som jag ..

Publicerad 2008-10-12 20:29:01 i ,

Hallå igen :) . Den här hösten/vintern började ju inte så bra... Jag ville ju börja träna styrka och fys nu på allvar, och sen klantar jag till min på nån idrotts lektion och stukar foten... Hur smart är de på en skala?! Ingen bra start som sagt. Men jag får väl hoppa runt på mina stackars kryckor ett tag, sen får jag ta igen träningen :) Måste bli bra tills jag ska iväg på ett landslagsläger den 25 okt. Bara 2 veckor kvar!! De löser sig nog. Idag har jag lärt mig att nästan hela livet går ut på planering. Exempelvis : Denna vecka har jag So prov på tisdag, Fysik prov på torsdag, sen ska jag hinna gå till gymmet och golfträning och sen ska jag på hockey på torsdag. Just ja, jag skulle ju på fest hos en polare på lördan, fast jag har träning tidigt på söndan. Jahapp då var det bara att prioritera, och planera. mån: plugga på So:n ordentligt, allt ska sitta. och eftersom att jag fått reda på att jag skulle ha prov så har jag tagit hem papprerna och boken i god tid. sen efter de, åka till gymmet en sväng. kommma hem igen, bara en sista check på So:n. tis: då är de provet avklarat. Fysiken nästa då, som jag också säkert har tagit hem böckerna i tid, då äre pluggning som gäller. sen behöver man något annat och tänka på imellan, då kan man åka till golfbanan en stund, eller så och putt träna på mattan hemma :D sen hemma igen och då forts. plugg. ons: repition på fysiken :), allt ska förhoppningsvis sitta som en smäck. sedan på kvällen hitta på nå kul ! tors: fysik provet avklarat, inge mer att plugga . då är det hockey träning på kvällen :) fre: ha skoj :D lör: något slags tränings pass. och på kvällen blir jag med på festen och flyttar fram träningen på söndag morgon eftersom att jag är morgon trött. (tränar sämst på mornarna). sön: golfträning, och fritid :) haha , en sån planerings vecka vore helt okej :) eller hur ? :) pusspuss hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela