REBECCA BOSTRÖM

om du ska träna, gör det meningsfullt.

Publicerad 2008-10-08 19:21:43 i ,

halloj gottfolk ! ännu en vacker dag .. or not !? här i dalarna är det bara dimma och kallt!!! men idag har man ändå tränat fast inomhus, styrka/kondition ! mycket bra träning, och perfekt träning nu under vintern :D men varje träning måste ju ge nånting, det är ju annars helt onödigt. om de så är en solig dag på rangen eller en kväll i gymmet så är det lika viktigt. vill man bli bra så tränar man.. men man måste göra det meningsfullt och kanske till och med leva sig in på träningar och verkligen gå in för det. så är det ju med vilken idrott som helst! Och därför måste man också vara fokuserad och konsentrerad på det man gör, eller hur ? allt det här som jag skriver är ju från min egen skalle, och kan vara hur rätt eller fel som helst. men så här tänker jag! även fast det inte fungerar varje gång. man måste ju ha nån plåj träning eller spela för kul , för man får inte glömma att golf är ju jäkligt roligt :D det är något man inte för glömma såklart :) HA KUL OCH TRÄNA PÅ :D vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela