REBECCA BOSTRÖM

Stockholm here we come !!

Publicerad 2008-10-22 19:21:25 i ,

Hallåhallå :) Jag har fått ett brev ifrån Jessica Krans som håller i ett projekt "solheim cup 2019". Nu i helgen ska jag till Stockholm på landslagsläger :D:D:D !! det kommer bli så skoj. Hoppas bara min fot är okej, så jag kan ge 100% . Vi ska gå igenom tävlinglära och träningslära osv :) Det är de 12 bästa 94:orna som ska ner till Troxhammars gk. Vi ska sova på hotell och vara på troxhammars golfbana. Nu fick man en riktigt peppning och vill verkligen hålla igång under vinter med styrka och kondition. Så att man är fit for fight i sommmar :) Nu ska jag bara packa väskan och försöka ta med mig tillräckligt med saker, så jag inte tar med för mycket eller för lite... sånt där är svårt! Har gjort en lista över allt jag ska ta med mig, haha det blev en hel del! Men huvudsaken är att min fot blir bra som sagt !!! Det hoppas jag verkligen. Men det kommer bli riktigt kul iallafall få jag hoppas. Känner tjejerna som ska ner så det blir nice :) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela