REBECCA BOSTRÖM

Mariestads GK

Publicerad 2009-04-10 20:22:45 i ,




Nu har man packat klart väskorna & bagen och dragit ner till Mariestad!
Direkt när vi kom ner så spelade jag och farsan våra första 18 hål för året.
+ 15 grader coh solen sken, kan det ha varit bättre?!



Jag tror faktiskt att jag har gjort bort mig lite, för att jag har inte tagit med mig några "kort" byxor.. hm ..
Aja, det får väl la gå endå :)
Om vi återgår till spelet, så gick det väl inte så bra. Men man kan inte förvänta sig så mycket första gången tycker jag.
Faktiskt så funkade mina puttar oväntat bra ! och drivern hade jag fått lånat, och de funkade super. Så när jag kommer hem hoppas jag på att min nya drive - Smooth Wilson Staff - har kommit hem.
Nu ska jag fortsätta att ta det lugnt och kolla på Talang 2009 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela