REBECCA BOSTRÖM

PANIK

Publicerad 2009-04-28 21:47:11 i ,

Nu har jag fått smått panik. Har fått reda på att jag har fel klubbor! Mina som jag trodde var special gjorda efter mig, var fel. Alltså, beställningen var rätt.. Men leverantören har skickat fel klubbor till mig !!! Så jag har spelat med ett herr sett som är en tum längre än vad jag ska ha , och väger mycket mer också..  Men som tur är så har pappa ringt och fixat så att det ska skicka hem heeeeelt nya klubbor som är mina rätta!  Men  det kommer ju att ta ett bra tag innan jag får alla dom.. Så jag får spela med mina vanliga nu då ett tag till. Fast min järn 7a kapade vi av för att testa om det gick att bara korta dom , men då blev det helt fel i svingvikten och grejer så .. ingen järn 7a !

TOPPEN DAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela