REBECCA BOSTRÖM

Stopp på Halmstads GK

Publicerad 2009-04-11 21:50:50 i ,

Hallåhallå !

Tillbaka in efter en härlig dag. Dock halva dagen har man setat i en bil, menmen ...
Nu är man iallafall på Halmstads GK. Riktigt fin må jag säga !!!
Solheim Cup gick ju här -07 så det är riktig hög klass på klubben & banan.
Vi kom hit ganska sent, så det blev nån timmes träning på putting-green och range.
Kände att jag behövde träna mina järnslag b.la. Eftersom att jag hade problem med dom igår när vi spelade på Mariestad GK. Jag hookade en hel del och det var väl bara drive- arna som var raka och fina!
Men nu funkade det faktiskt riktigt bra och jag fick på ett par riktiga pärlor. Skönt att det sitter nånstans iallafall, så jag har en chans att plocka fram dom på Örestad.
Påtal om Örestad så har jag och pappa tjafsat om hur man uttalar det .. haha .. han vill gärna säga: ÖRE stad medans jag vill säga: Öre STAD. Snacka om att man är dalmas =)
Jo förresten, provade en cool grej på rangen. Det fanns gummipeggar fast satta i mattorna & i två utav mattorna var det en "självuppeggande" maskin. Så när man hade slagit ett slag så åkte gummipeggen ner i mattan och kom upp med en ny boll. Ganska coolt de där ... Brosan vá lagomt imponerad iallafall.
Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite och ladda för en ny biltur i morgonbitti ner till Örestad. Ska även spela in imorgon och får hoppas att det känns bra. Är jäkligt taggad nu inför Norberg Open, det ska bli helt sjukt roligt!!!

Ha det bra allihopa :)


Här är det iaf grönt och fint på rangen =) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela