REBECCA BOSTRÖM

Tävlings dags

Publicerad 2009-04-13 21:46:57 i ,

Hejsan!

Helt slut är man nu efter en dag med 36 hål ... Jobbigt !!
Eftersom att man är ovan så har jag jäkligt ont i fötterna, men annars är minerna uppåt =)
Jag hade som sagt inga resultat mål men så här gick det :

Rond 1
första nio : + 9
andra nio : + 3
totalt + 12

Rond 2
första nio : + 8
andra nio : +8
totalt + 16

Första ronden gik jag faktiskt på mitt handicap :)
Det var väldigt blåsigt idag och även solen kom fram några gånger. Så man kunde iallafall gå i t - shirt utan att frysa =)
Riktigt skönt och kul att vara ut på banan igen, har verkligen saknat det här!
Imorgon drar vi iväg mot Danmark, härligt :) Det skulle tydligen vara 20+ där nere .. Najs =)

HEJDÅÅ <3

Kommentarer

Postat av: morbror lars

Publicerad 2009-07-14 16:51:10

hejja rebecca, vill se fler bilder av dig.......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela