REBECCA BOSTRÖM

Tillbaka igen

Publicerad 2009-04-05 17:32:51 i ,

Hello hello !

Äntligen tillbaka igen, ganska skönt faktiskt. Nu ska jag börja skriva på allvar, nu när våren är här och lika så golfen.
Ska dra ner till Mariestad nästa vecka och spela mina första 18 hål för säsongen. Riktigt härligt !!
Sen blir det yttligare en liten turné ner i landet, och även ut ur landet till Danmark.
Datorn blir med ner så jag kommer att skriva för fullt när jag får tid över i husvagnen ! =)
Sköt om er så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela