REBECCA BOSTRÖM

Träning

Publicerad 2009-04-27 18:39:41 i ,

Idag har jag varit uppe i Hagge och  tränat lite. Först så träffade jag min tränare, Tomas Sjöberg. Vi pratade om mina klubbor och kollade lite på svingen. Mina klubbor är inte riktigt gjorda för mig, som jag alltid har trott .. Så jag eller pappa ska ringa Wilson Staff och fråga hur jag ska göra. Hoppas att det löser sig iallafall. Inte kul att gå runt hela sommarn och spela med ett par klubbor som jag träffar helt fel med och att dom helt enkelt inte passar mig. Så Tomas och jag ska ta en kik senare på min sving och gå in på tekniken när jag har rätt utrustning.

Jag spelade även idag för första gången i år på hagge. Greenerna är helt otroligt fina för att vara så här tidigt. Riktigt gröna och jämna. Jag är stolt !
Spelade bara 6 hål med brosan och en som heter Sören. Felix (brosan) är så duktig så man får nästan en tår i ögat.. Han är ju bara 5 år den lilla token :) Fortsätter han med golf så kommer han att bli grym, jag lovar er !

TIPS

Varje slag måste ha ett syfte
skriven av Pia Nilsson

Riktigt bra bok, har själv läst den. Och man kan i stort sett läsa vissa delar om och om igen. När man läser den tänker man ofta: Ja just ja! , ja men så äre ju.
Man kommer på sig själv och känner igen sig själv. Den är också riktigt bra skriven.




REKOMMENDERAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela