REBECCA BOSTRÖM

Hemma hemma ..

Publicerad 2009-04-23 20:43:01 i ,

Hejsan!

Nu har jag kommit hem till kalla dalarna igen.. urk !
Veckan har varit helt sjukt rolig! Lägret med landslagstjejerna var på topp. Vi hade fokus på närspel där nere, och gjorde många nyttiga övningar. Jag blev het på puttningen sista dagen, satte 72 puttar i rad, på runt 1,5 meter. helt OK !
Dag 2 spelade vi även match mot en annan "elit-grupp" som var både ett och två år äldre. Vi fick tyvärr stryk :/ attans !
Men vi kommer igen :D
Imorgon drar jag ner till Sotenäs, (strax ovanför Göteborg).
På Sotenäs Open, eftersom att jag inte kom med på Hjo Open. Det var riktigt bra startfält på Hjo så .. inte lätt!
Har sänkt mitt handicap också, från 6,5 till 5,7. Målet i år är ju att koma ner till iallafall 3 .. :)
Jahapp, klockan börjar blir mycket och bilen går redan 07:00 imorgon, så bäst att vara pigg!
Ni får ha det bra och släng gärna en kommentar så blir jag glad :)
Nu ska jag gå och tagga tills imorgon :D

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela