REBECCA BOSTRÖM

"bortrest"

Publicerad 2009-05-27 21:24:30 i ,

Hejsan!

Har varit borta med klassen på nyckelön i barken i 3 dagar. Så har helt glömt bort bloggandet. Har ju inte talat om hur det gick sista rundan i Öregrund. Gick skit.. så vill helst glömma. har aldrig spelat så dåligt tror jag. Ingenting funkade och allt verkade gå emot mig. Men sånt kan ju hända. Gick iallafall på en hemsk 89 (+17).
TOTAL KATASTROF.

Men genom mina rond analyser så träfade jag inga greener alls. Så måste träna mer på inspel och wedgar. Redan idag var jag upp till hagge och gick korthåls banan och puttade. Trött som man va så tog man sig igenom det. (Mina ögonlock har nästan svulnat igen!) så nu får ni ursäkta mig men kl. är halv tio och jag måste sova om jag ska orka med en skoldag imorgon.

SOV GOTT

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2009-05-28 18:32:47

89= +17? elr +12?

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-05-28 21:39:11

oj förlåt.. haha ja + 17

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela