REBECCA BOSTRÖM

dålig uppdatering

Publicerad 2009-05-07 19:39:53 i ,

Förlåt för att det itne har blivit några inlägg nu på ett tag.
Har haft fullt upp nu senaste dagarna verkligen!
Skola på dagarna, sen träning och efter det pluggande till både moppe-kort och skola. Inta alltid det passar ihop. Men nu är det lugnt igen med plugget för att imorgon drar det iväg till Norrköping på första Skandia :D
Är sjukt taggad och det kommer bli jäkligt kul att träffa alla igen, saknat dom faktiskt :')
Jag, pappa och bror Felix drar ner tidigt imorgon med husvagn och hela köret. Ska spela in med Mimmi och Ebba!
Sedan på kvällen hade jag väl tänkt att gå med massa tjommar till ett spelarmöte som äger rum på klubben.
Jag skriver mer imorgon kväll hur dagen blev :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela