REBECCA BOSTRÖM

Tävling i Öregrund

Publicerad 2009-05-22 20:34:27 i ,

Äntligen tävlingsdags igen! Ska blir riktigt roligt att spela Öregrund i morgon. Har spelat in i dag och banan va super härlig. Banan kommer att spelas ifrån rött tee så den va kort, det är väl inte ofta det händer! Nu sitter jag inne i husvagnen och laddar med lite vatten och godis... hehe bra uppladdning tycker jag nog!
Jag spelade in med Ola och Erik, skit sköna grabbar det där =)  Imorgon går jag ut med några som jag inte känner, spännande! Målet för tävlingen är väl att "scora" så bra som möjligt... Förut har jag försökt att haft så bra slag som möjligt men det balla ju ur och visst har jag väl slagit bra slag med scoren och placeringarna har väl inte varit så bra som jag vill!
Men jag hör av mig mer imorgon kväll.

Kommentarer

Postat av: Lynn

Publicerad 2009-05-23 11:14:43

Lycka Till! :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela