REBECCA BOSTRÖM

36 hål avklarade, 18 kvar

Publicerad 2009-05-23 21:11:01 i ,

Inne igen efter en härlig golfdag! I morse var det en hel del regn och blåst men efter 18 hål så kom solen och det blev ett härligt golf väder. Man får tacka regnet som gjorde greenerna mjuka, där med kom bit'en.
Resultatet idag är jag nöjd med, jag gick:

Första nio 39 (+3)
andra nio 39 (+3)
totalt 78 (+6)

första nio 38 (+2)
andra nio 38 (+2)
totalt 76 (+4)

Och det ligger jag delad 5:a på. Så jag går ut efter ledarbollen klockan 11 imorgon :)
Vädret skulle tydligen bli bättre så det blir skit kul att spela !

Ha det bra så länge!




Paula Creamer !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela