REBECCA BOSTRÖM

Norrköping

Publicerad 2009-05-10 20:15:01 i ,

Nu är jag hemma igen. Jag klarade cuten med två slag, ganska nöjd över det för det trodde jag inte. Det var ett bra startfält så :) jag var sist rankad också.. Iallafall så gick jag på:

Rond 1
84 (+11)

Rond 2
84 (+11)

Spelet var upp och ner båda ronderna.. Men det var först och främst puttningen som var sämst!
Hade 38 puttar första 18. Det säger ju en hel del.
Men det jag tar med mig hem var dom grymma drive-arna.
Sen då så var det dag två och det var dags att spela igen. Då fick jag gå med två kända ansikten, Ebba Simonsson och Anna Apert lund =)

Det började hur dåligt som helst. Men sen satte jag en chip för birdie och då släppte det lite grann.
Andra nio gick helt okej, var 1 över men sen braka helvetet löst och det var boggie efter boggie & dubbel.

Lyckades ta mig in på en 83 (+10) iallafall.
och idag var puttarna bättre, hade 31. Men istället så hade jag inga green träffar, bara några ynka få.
menmen, bättre lycka nästa helg som blir Kyssinge Open.
Slutade på en 15.onde plats.

Ha det bäst !

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2009-05-10 20:29:22

det var sjukt kul :) har faktis aldrig varit så glad när jag spelade golf :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela