REBECCA BOSTRÖM

Inspirerande

Publicerad 2009-05-14 19:21:25 i ,

"Under Ingemar Stenmarks storhetstid som utförsåkare var det många reportrar som följde honom runt i Europa. En gånge skulle en reporter intervjua Ingemar efter att han hade gjort en hel serie riktigt bra åk under en månads tid och som kronan på verket vunnit ett stort mästerskap. Reporten var alldeles vild av upphetsning och rusade fram till Ingemar för att gratulera.

- Vilket fantastiskt åk, härligt ingemar. Nu har du verkligen haft turen på din sida, eller hur? skrek reporten i mikrofonen.

- Javisst har jag haft tur, och det konstiga är att ju mer ja tränar, desto men tur har jag, svarade Ingemar lungt."

Riktigt inspirerande måste jag säga!



Idag har jag hämtat ut mina nya skor, blev riktigt nöjd! Gick även in dom med en niohåls runda. Inga skavsår, men jag har aldrig fått skavsår i ett par golfskor så...
Från 10 till 14 idag så har jag jobbat i receptionen på hagge så nu kanske jag kan få min ett litet sommarjobb i sommar :-) Bild på skorna kommer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela