REBECCA BOSTRÖM

Örebro !

Publicerad 2010-08-05 18:50:24 i ,



Idag drog vi iväg till Örebro - Mellringe City =)




Inspel idag med Jonas och Arvid från Rättvik.
Vad tycker jag om banan? Jo... den går att scora lågt på! Väldigt platt, händer inte så mycket, bara vatten diken som går kors och tvärs... men mycket drive slag och korta inspel - det gillar jag!
Greenerna är mittimellan snabba.. men riktigt gropiga :s  hoppar och studsar, svår puttat. 
Banan var ganska blöt på sina ställen, speciellt på tee ???!  
Öppningshålet var roligast när man kan driva green på ett slag - det gjorde jag idag :) hehe 5 meters eagel putt är inte helt fel på 1:an !  

Många fåglar blir det imorgon :D:D












Kvällen avslutas i husvagnen med godmat och mys :)
Tidig uppgång imorgon, tänkte ställa mig på rangen vid 06:40 ...




Lägger upp bild på utstyrseln imorgon, lutar åt rosa klänning ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela