REBECCA BOSTRÖM

Träning och åter träning !!

Publicerad 2010-08-03 23:40:55 i ,

Hejsan alla glada människor !

Nu ska jag precis göra i ordning mig för kvällen för imorgon har jag ett pass med min tränare klockan 8.00 ! Sedan en liten minitävling för Juniorerna på klubben, lika bra att ställa upp :) ser det som en möjlighet att spela på banan, eventuella hcp påverkningar ... :D
Det jag ska träna med Johan (min tränare) är järnslag och Sving, känner att den är lite okontrollerad nu .. inte bra. har en VIKTIG tävling nu på fredag i Mellringe City - Örebro, Skandia Cup regionkval. Vinner jag där eller kommer tvåa får jag vara med och spela Riksfinalen i år också :) har varit med alla år då ! Yippiee. Roligaste tävlingen :)


Bild från Sundsvall -09




Förresten .........
Min klubba har gått av !  Min hybrid... (21grader)...
Men jag fixade mig en ny medans den är på lagning i Skottland... Får en helt ny eftersom den gick av långst upp på toppen, 1 dm ner på greppet ... Hmmmmmm hur gick nu de till??  gick av mitt i svingen. konstigt



Ledsen tjej :(








HEJ SÅ LÄNGE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela