REBECCA BOSTRÖM

VINST !!

Publicerad 2010-08-07 11:39:41 i ,

Nu äntligen satt slagen där dom skulle, och det gjorde resultat !
Vann med 18 slag i Örebro - Mellringe... så nu vidare till Riksfinal !!!
Gick på fina 76 (+4) 75 (+3).
Greenerna som jag sa var inte i allra bästa skick... så fick inte i nå puttar... hade 6 greenträffar varje nio och bara 2 birdies........ :s  förstå vilken golf om puttarna gick i !? dom var hela tiden i hålkanten... men det kommer de också :)  Skön vinst iaf.
Här kommer lite bilder från tävlingen =)

Senare idag har jag träning med Johan och coach snack ! återkommer om det =)




Innan första start, började med att sätta upp en drive på green, enkel birdie!



BIRDIE!



10:ans utslag

 


Andra 18 blev det varmt, bytte stil ;)







provsving till chip in på nian.



Jag är nog den enda som puttar med handske.....


grymt slag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela