REBECCA BOSTRÖM

hejhej träning

Publicerad 2010-07-17 12:49:36 i ,

Hejsan bloggläsare !

Nu har jag i onsdags varit och spelat Skandia cup Gruppkval i Rättvik, jag vann och gick vidare till nästa omgång som kommer äga rum på Mellringe i Örebro :) Går jag vidare där ifrån blir det Riksfinal ! Detta är sista året jag får vara med i denna roliga tävling... så kommer satsa sten hårt! :)  Nu kommande veckan har jag inga tävlingar, utan jag kommer vara hemma i Hagge och träna träna träna... Min nya tränare Johan, (även ny pro på Hagge gk) har gett mig massa tester jag ska göra de kommande två veckorna, lite putt tester och närspel. Efter att ha gjort dom testerna kan jag jämföra mig med proffsen på touren som har gjort samma tester. Jättebra!


Nu ska jag fortsätta jobba i shopen! 
ha det bra vänner :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela