REBECCA BOSTRÖM

Sitter i husvagnen med bästa Lina.

Publicerad 2010-07-27 22:15:33 i ,

Hejsan hoppsan från ett soligt Karlstad !

Inspel idag i hetta och tävlingsdags imorgon; Skandia tour Riks =)
Tog bara med mig långbyxor och ett par shorts och det blir detta väder... men vad händer med mina shorts? jo knappen lossnar... så tur man har Lina med sig ;) hehe :D
Vad tycker jag om banan då? ... jo den är fin, greenerna kunde varit snabbare, men dom duger! banan är lång, riktigt lång. Man är inte van att ha 200 in på ett par 4 :o  vantligt vis var det en järn femma man fick spela in med från 140 m .... kulkul :)

tror inte scorerna blir så jätte låga imorgon men jag ska bli den enda :D och lina... hehe :D

puss hej, mer bilder kommer i morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela