REBECCA BOSTRÖM

HUNNIT MED FYRA FORDON IDAG

Publicerad 2011-04-01 21:37:09 i ,

Godkväll nära och kära.
Just nu sitter jag på tåget hem till dalarna. Idag har vi åkt både buss, bil och flyg!
Resan har gått bra. Lite roliga händelser på flygplatsen bara men så ska det ju vara.
När planet skulle lyfta stod jag och några till vid incheckningen..... hmm
Under den spanska kontrollen var man tvungen att ta av sig skorna och hela köret.
Det blev väldigt tight om tid så jag fick små springa utan skor, väskor och elände i händerna
och ett skadat knä. TJOHEJ!
Men vi hann iallafall med planet så det var väl tur det!



Jag har ju heller inte berättat vem som blev årets vinnare av tävlingen på  Panoramica.
Vinsten gick till Anton Karlsson som sista dagen sköt en stabil 70:a (-2).
Slutresultatet blev +2 på fyra rundor. Grymt jobbat och Grattis vännen!




Tänkte även berätta om en grym övning som vi gjorde i onsdags eftermiddag.
Den kallades för Kanon & Kanon, eller vissa kallade den för Hissa Hissa.
Den gick ut på att man i en grupp ska helt enkelt hissa och prata gott om varandra.
4 eller 5 st i en grupp.
Man skulle skriva ner ett litet stöd papper och sedan berätta vad man tycker är bra med den personen.
En i taget. Öga mot Öga.
Det blev mycket tårar och beröring bland allihopa och alla blev riktigt varma i hjärtat.
Det gick inte att sluta le.
Väligt bra övning. Alla människor behöver positiva kommentarer och feedback. Det mår kroppen och själen
bra av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela