REBECCA BOSTRÖM

SILJAN OPEN

Publicerad 2011-08-08 16:36:37 i ,

Hejsan!

Nu börjar det bli dags för årets första Open tävling, (årets enda minitour) !
Den ska spelas i Rättvik!



Hur känns formen? njaa, jodå den finns där, slagen sitter och närspelet lika så! Nu gäller det bara
att få ihop det till en score. Som jag inte alls har lyckats med tidigare i år. Så nu känns det som att tiden är kommen :)

Lagom taggad sådär och kommer försöka slå så många bra slag som möjligt imorgon!

Tävlingen börjar som sagt imorgon och onsdag, torsdag. 18 hål per dag.
Som grädden på moset har jag caddie alla dagar! wiiie .

Önska mig lycka till,  ROCK ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela