REBECCA BOSTRÖM

Då har man klarat av en natt på sjukhus

Publicerad 2011-03-20 08:48:54 i ,

Hejsan.
Igår hade vi en ledig dag med alla golfare. Ledarna hyrde fotbollsplanen.
Efter en stunds spelande ramlade jag och vred mitt knä. Knät var svullet och jag hade jätte ont.
Ledarna bestämde sig för att ta mig in till sjukhuset för att kolla upp hur allvarlig skadan var.
Vi lämnade golfbanan vid 17.00.
På sjukhuset pratade ingen engelska och det var svårt att få sig förstådd. Men vi lyckades iallafall
skapligt. Kl. 22.00 fick jag komma in i ett enskilt rum. Jag fick ligga på en bår.
Sedan fick vi vänta ytterligare 2 timmar på hjälp.
Runt midnatt fick jag röntga mitt knä.
Jag har inga frakturer iallafall. Skönt.
Men jag fick en blödning i knät - stukning alltså.
Lite bandage på de här och vila så ska det inte vara några problem att rehablitera sig snabbt.
Läkarna sa två veckors vila. Men ska prata med några svenska läkare så får jag se om jag kan börja stödja på benet snart.

Idag blir jag tyvärr sängliggande.
Men det är inget att oroa sig för, det kommer att bli bra!
Kunde ha varit värre =)




Jag kom hem runt halv två i natt.


puss och kram på er där hemma!

Kommentarer

Postat av: lars lundström

Publicerad 2011-03-21 17:38:43

ajajajaja ,

Postat av: Sofia Boström

Publicerad 2011-03-22 11:23:20

Men gumman! Låter inte så kul det där. Fotboll är farliga grejor, håll dig till klubbsporter i fortsättningen ;)

Stora kramen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela