REBECCA BOSTRÖM

DAGS FÖR SINGLAR

Publicerad 2011-03-23 07:54:36 i ,

Idag skall singlarna spelas. Jag lägger upp laguppställningen för er:


Erik Eljansbo VS Lucas Åman

Lina Axner VS Henric Hellström

Elsa Westin VS Johan Cavallin

Ellinor Haag VS Paulina Bergbom

Robin Jonsson VS Anna Appert-Lund

Patric Sundlöf VS Emelie Ferlin

Victor Tärnström VS Gustaf Bogered

Emma Alfredsson VS Josefin Odenring

Louise Olsson VS Ebba Simonsson

Johan Emilsson VS Anton Karlsson

Sofie Kvarnström VS Jacob Remon

Axel Rännar VS Jonas Gullberg


Jag kommer att försöka rapportera efter 9 hål.

Ställningen inför idag är:

RIG      9

REG     3


HÅLL TUMMARNA!



Kommentarer

Postat av: Salamannen

Publicerad 2011-03-23 09:13:38

Om jag tvingas gissa säger jag att Rigarna vinner singlarna med 7-5, alltså sammanlagt Ryder Cup med 16-8. Förmodligen kommer det att vara avgjort, alltså 13 vunna poäng och ett ointagligt försprång, i och med roboten Sundlöfs match. Men jag kan ha fel, jag har haft det en gång förut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela