REBECCA BOSTRÖM

INTERNET PROBLEM

Publicerad 2011-03-25 12:17:42 i ,

Hallå på er era blekfisar där hemma.

Det har varit lite struligt med internet men nu är det fixat. Smällar man får ta när man är i södern.
Igår stod jag i timmar på puttningsgreenen. ÄNTLIGEN kan jag stödja så pass på benet att jag kan putta ordentligt. Till en början hade jag dålig längdkänsla och va osäker på puttarna. Efter ett tag så satt det mycket bättre. Idag ska jag också träna massor av puttning. Det kan man alltid bli bättre på och aldrig träna för lite på. Jag ska även försöka chippa lite, men ska fokusera mer på puttning.
Knät mår sådär fortfarande...... lägger upp en bild.







Min rumskompis lina har gått och blivit sjuk också :(  jättetråkigt. Vi bor i ett riktigt otursrum känns det som.
Men tur att vi inte ska åka hem imorgon. Det börjar dock dra ihop sig till hemresa. Men nu lever vi i nuet!




Nu är alla andra golfare ute och "spelar in" banan inför tävlingsveckan. Den börjar på måndag.
Solen skiner och det är shortsväder idag också. HAPPYFACE

Kan även passa på att berätta:


Går till


Publicerat av Aftonbladet


Publicerat av DN


Inget man längtar hem till om jag ska vara ärlig. Kan passa på att hälsa till alla vänner och familjer, alla här hälsar!! puss och kram

Under veckans diss kommer även mitt knä på listan.....



Taget den 23 mars




Går till

Min och Emelies Middag igår!



Ungstekta grönsaker med kycklingfiléer, god sås och sallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela