REBECCA BOSTRÖM

RYDER CUP

Publicerad 2011-03-21 16:58:32 i ,

Hej på er!

Idag är jag bättre i benet. Har börjat stödja så mycket som jag kan och det ser bra ut! Kan nog börja träna puttning imorgon. HÄRLIGT!
Idag har jag fått se på bra golf. Det är nämligen tävling här på Panoramica.
Alla elever spelar en slags Ryder Cup tävling.




Det står mellan:

 










Det spelar idag 9 hål Foursome och 9 hål Bestboll.
Om två dagar är det dags för singlar. SPÄNNANDE!
Jag hade jätte gärna varit med, men får en rolig möjlighet att spana in allas
kroppspråk på banan, strategi och laganda.

Laguppställningen

Lina Axner & Erik Eljansbo (RIG) MOT Paulina Bergbom & Lucas Åman (REG)

Soife Kvarnström & Robin Jonsson (RIG) MOT Henric Hellström & Jacob Remon (REG)

Emma Alfredsson & Louise Olsson (RIG) MOT Josefin Odenring & Anna Appert-Lund (REG)

Victor Tärnström & Axel Rännar (RIG) MOT Johan Cavallin & Anton Karlsson (REG)

Patric Sundlöf & Ellinor Haag (RIG) MOT Ebba Simonsson & Jonas Gullberg (REG)

Elsa Westin & Johan Emilsson (RIG) MOT Gustaf Bogered & Emelie Ferlin (REG)





VILKA TROR NI VINNER?!

Kommentarer

Postat av: Salamannen

Publicerad 2011-03-21 18:06:45

Väldigt spännande. Hoppas att det inte var någon från Sala som tacklade dig på fotbollen. Jag tror att Rigarna kommer att ha ett rejält försprång när det blir dags för singelmatcherna. Då kan å andra sidan vad som helst hända med många poäng på spel. Vilka är lagkaptener, dvs Colin Montgomerie och Corey Pavin och ser dom ut som dom?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela