REBECCA BOSTRÖM

SISTA DAGEN I SPANIEN

Publicerad 2011-03-31 19:28:16 i ,

Sitter i soffan och tänker tillbaka på tiden här i Spanien. Den har varit grym!
Bortsett från skada så har jag haft det så grymt bra. Golfmässigt, träningmässigt och alla underbara människor som jag har fått chansen att lära känna ännu bättre. UNDERBART.
Idag har solen varit framme hela dagen och det har varit riktigt varmt och skönt, kan det vara en utav dom finaste dagarna? JA.
Sista tävlingsdagen var idag och mycket fina resultat blev det. Resultatbild kommer upp senare!
Efter lunch blev det en hel del skratt vid poolen. Vi solade och badade, eller ja vissa blev i knuffade! haha riktigt roligt =)  Som sagt, mycket skratt! 
Det har även varit fysträning på eftermiddagen med Rikard. TRX och egen kroppsvikt.

Lite fina bilder ifrån dagen!






Alla fina treor som snart tar studenten.... I will miss u!


Brudarna!
Emma Ellinor Josefin Louise Sofie Anna Paulina Emelie Lina Ebba Elsa Jag




mina finaste
Lina jag Pallan Elsa


tokiga brudar


Bomben - Victor











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela