REBECCA BOSTRÖM

Sorry för sen uppdatering!

Publicerad 2011-03-23 17:09:19 i ,

Hej alla där hemma.
Förlåt för att jag inte uppdaterat. Jag fastnade på puttengreen när jag märkte att jag kunde putta!
Jag kan stödja på benet och ha jämnvikt. Så nu blir det puttning för hela slanten! Dock har inte svullnaden gått ner och det börjar göra mig lite orolig....
Här har ni iallafall dagens matchspelsresultat:

Erik Eljansbo VS Lucas Åman VINST

Patric Sundlöf VINST  VS Henric Hellström

Elsa Westin VINST VS Johan Cavallin

Ellinor Haag VINST VS Paulina Bergbom

Robin Jonsson VS Anna Appert-Lund VINST

Victor Tärnström VINST VS Gustaf Bogered

Emma Alfredsson VS Josefin Odenring VINST

Louise Olsson VINST VS Ebba Simonsson

Johan Emilsson VS Anton Karlsson VINST

Sofie Kvarnström VINST VS Jacob Remon

Axel Rännar VINST VS Jonas Gullberg


RIG   14 ½

REG   7 ½





Vinsten går till RIG:arna!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela