REBECCA BOSTRÖM

THE SUN IS BACK!

Publicerad 2011-03-17 22:32:17 i ,

Hallå på er alla där hemma!

Idag har det varit en fin men blåsig dag. Skulle tippa på att det blåste 17 m/s, om inte mer!
Men det var härlig sol så jag klagar inte!!
Vi började iallafall dagen med att spring Coopertest.
Det innebär att man springer 3 km på tid.
Jag är nöjd med min insats idag. Med tanke på att jag inte alls gillar att springa och att det är min svaghet.




Idag hade vi även stationsträning. Övningarna var grundade till det vi pratat om de senaste dagarna, CHIPS.
Att kontrollera olika slag. Vi fick öva på tex, Draw, Fade, Höga och Låga slag. 
Jättebra träning. Det har man mycket användning för ute på banan. Bara 14 klubbor i bagen, men massor av olika slag!


 
Paulina. Uppställd för att slå en draw. Tanken är att bollen ska gå utanför
siktpinnarna och sedan göra en draw tillbaka inanför.




Jag och elsa provade sedan på att stå på händer och hjula.... gud så bra vi var på de!


Elsa


Jag


Elsa


Jag






Tänkte även lägga upp en bild på en utav mina och linas middagar.



Spagetti
Kotletter
Stekt lök
Sparris
Sweetchili sås
Ananas
Citron

MUMS!!!!



Puss och godnatt! Imorgon väntar ett Yoga pass kl. 07.00!

pussochkram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-18 13:55:43

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela