REBECCA BOSTRÖM

18 hål - Spelstrategi

Publicerad 2012-03-14 21:20:52 i ,

Hallå där!
Idag har vi tagit oss runt 18 hål i den stekheta värmen! Vi hade till uppgift att göra en spelstrategi för utvalda hål.
Sedan hade vi egen planerad träning och då stod drive + järnslag på schemat! Driveslagen funkade inte bra på banan men efter att ha stått och slagit ett antal bollar på rangen så sitter dom som dom ska!
På eftermiddagen hade vi ett fyspass med Maria Bodén som ska vara med oss i tre veckor framöver. Hon har spelat på europatouren och har många fina erfarenheter i bagaget! Det var ett riktigt grispass! Men alla kämpade på bra och det är bara att välkomna träningsvärken imorgon =)
Rock n roll!
Stationsträning - 8 bollsövningen
Utslag på 9:an
Avslutar med en solbränna efter fyspasset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela