REBECCA BOSTRÖM

ÄNTLIGEN INTERNET

Publicerad 2012-03-14 21:02:07 i ,

Hejsan allihopa!
Nu har vi varit här i fyra fantastiska dagar med strålande väder! Vi har tyvärr inte haft tillgång till internet men nu så!
Upplägget för dagarna här nere är följande;
Vi börjar alltid dagen med ett fyspass kl 07.00! Sedan är det frukost i lägenheten.
Dagen fortsätter antingen med spel på banan med olika övningar eller egen planerad träning.
Det känns sjukt roligt att se bollen flyga igen! Men med en massa tekniktankar i huvudet så går inte bollen riktigt dit man vill... men det tar sig!
Tänkte lägga upp lite bilder från dagarna och även lite svingvideos!
ENJOY!
Landat efter några timmars resande!
Soligt på flygplatsen!
Första rangepasset!
Lina
Första putten med Scotty Cameron!

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2012-03-15 15:44:07

Åh va kul att få följa dig på din blogg <3

Jättefina bilder! Verkar ju ha kanonväder :) Puss på dig finaste o var rädd om dig :)

Ps glöm inte drick i värmen!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela