REBECCA BOSTRÖM

Bunker träning!

Publicerad 2012-03-23 18:55:57 i ,

Äntligen har solen och värmen kommit tillbaka! & nu är det bara en vecka kvar här nere...
Idag har vi spelat 18 hål. Första nio var uppgiften att ranka sig själv inom olika delar, hur nära "flow" man var.
Jag tyckte att det var en väldigt svår uppgift samtidigt som den var väldigt lärorik. Här är några olika punkter vi skulle ranka våra slag i,
-hjärta
-hjärna
-tillåtande
-i nuet
Efter lunch hade jag putträning med Ronnie. & såhär kan det se ut.......
Vi fokuserade på takt och tempo. Här slår jag en putt i 4-takt.
Efter det hade jag lite bunkerträning med Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela