REBECCA BOSTRÖM

INKASSERAT 20 EURO!!

Publicerad 2012-03-20 21:25:36 i ,

Under kvällspasset på rangen fick jag en övning av en utav tränarna, Ronnie.
Jag ligger lite för brant i min sving och ska därför få ner planet lite...
Ronnie slog vad om 100 kr att jag skulle träffa pinnen i träffen... Vilket jag senare INTE gjorde ;-)
Han blev lite häpen och ville därför filma en gång och ha kvitt eller dubbelt!
Här har ni ett filmbevis på att jag klarade det även andra gången! nästan 200 kr rikare ;)  20 EURO!!!

Kommentarer

Postat av: Papi

Publicerad 2012-03-20 22:00:52

Snyggt Becca....fortsätt sådär så går du pluss på resan ! Puss !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela