REBECCA BOSTRÖM

Träning, träning och åter träning!

Publicerad 2012-03-18 17:47:48 i ,

Tjena!
Vädret verkar bara bli bättre och bättre! Perfekt.
Idag har vi börjat dagen med morgonfys som vanligt. Börjar bli tungt att gå upp halv sju nu varje morgon... att man inte vänjer sig snart??
Förmiddagen spenderades nere vid träningsområdet där jag och några till gjorde klart åttabollsövningen.
Så nu återstår bara utslagen, av alla testerna!
Efter lunch så gjorde Maria Bodén en övning. Vi delades in i par och fick i uppgift att göra massa "klara av övningar".
Som ni kanske kan läsa på pappret;
Sagström
Lobb över träd
Bollstart, Lina
Puttning med Clips, Jättebra träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela