REBECCA BOSTRÖM

förlåååååt

Publicerad 2013-08-29 19:29:48 i

sorry för att jag inte har uppdaterat någonting.. men det har hänt så mycket och jag har verkligen inte haft tid!
Nästan en vecka har gått och i måndags hade jag min första lektion. Jag är den enda internationella eleven i nästan alla klasser! hehe
Jag läser Writing, Reading, Study Skills och Mass Communication.
Ganska tufft att hänga med.. men det är bara att bita ihop!
Jag har även fått en roomie, Bailey! Jättegullig tjej från Dallas! De andra golftjejerna är super gulliga och vi är redan bästa vänner. Jessica, Paige, Ali, Sara, Morgan!
Det enda som är dålig är att maten är...... fet... bara pommes och pizza... försöker äta sallad och dricka vatten (vattnet smakar klor) men då skrattar de åt mig.. haha tur är väl att vi spelar golf och tränar! Igår spelade jag golf i 105 F...................... Jag höll på att svimma efter nio hål.. det är ungefär 35-40 grader i skuggan...
Men det är jäkligt roligt att vara här och jag trivs jättebra! Tävlingarna börjar om en månad så det är bara att köra på! Hoppas alla har det bra hemma, PUSS saknar er

Kommentarer

Postat av: Gunilla Hellman

Publicerad 2013-08-30 17:37:48

Hallå där i vilda västern! Har du sett nån snygg cowboy? Hör att du har det bra, allting verkar jättespännande! Här börjar hösten komma så sakteliga, såg flyttfåglar igår.Så roligt att läsa hur du har det!! kramar från Gunilla!

Svar: ja en faktiskt! eller det finns många snyggingar... hehe men en i golflaget som är ifrån texas! bra stil på killarna här nere :) och jag längtar tills den amerikanska hösten och vintern... lite för varmt just nu! har inte riktigt kläder för det, hehe! men va kul att du läser och följer mig moster! ska försöka uppdatera mer! kram
Rebecca Boström

Postat av: Malin bosyräm

Publicerad 2013-09-01 10:33:09

Hej mammas prinsessa❤
Fin piercing du gjort😳se nu till att hålla den ren!! Så det inte blir infekterat. De brukar kunna ta lite tid att läka😁Jätteroligt att du trivs!
Älskar dig! Kraaaaam❤😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela