REBECCA BOSTRÖM

Just the beginning.....

Publicerad 2013-08-21 03:13:48 i

Äntligen har jag landat i USA...Texas....och till sist staden Tyler.
För två dagar sen vinkade jag av min älskade Mamma och Pappa. De har varit här med mig i 10 dagar, välbehövligt!
Så nu ligger jag i mitt ynka (typ) 9 kvadratmeters rum och bara tänker på hur jäkla bra jag har det. Än så länge är jag själv i mitt rum men imorgon (onsdag) så flyttar min roommate in. Vet inte exakt vem det är än men det är i alla fall en golfare! Hoppas hon är trevlig..................
Skolan börjar inte förens om en vecka, men som tur är så träffade jag och min familj ett par trevliga tyskar som kommer vara kvar här i Tyler några veckor till. Så idag var jag och Christal och shoppade hela dagen och hade det jättetrevligt! Perfekt!

Men nu tänker jag njuta av min sista kväll som ensam och kolla på en bra film, GOOD NIGHT!

Kommentarer

Postat av: Malin boström

Publicerad 2013-08-21 04:58:16

Åh låter bra! Ni hade trevlig hoppingtur låter det som du och Kristal 👏Ska bli kul att läsa och följa din blogg❤kram mamma mu😘love you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela