REBECCA BOSTRÖM

Mitt "stora" rum!

Publicerad 2013-08-22 03:17:00 i

 
 
 
 
 
Ber om ursäkt för den dåliga kvallen på bilderna men jag får skylla mig själv..... Min Iphone och plånbok blev nämligen kvar på flygplanet i Chicago.. så fick köpa mig en ny Samsung här i staterna. Det får väl la duga!
 
Fick även en goddie bag av Karen med massa bra och ha saker! Girl stuff!
 
 

Dagen avslutas med skype-samtal med familj och människor som får mig att må extra bra!
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta IDOL och äta gott. PUSS
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin Boström

Publicerad 2013-08-22 20:15:20

Åhh blir så bra så👍❤
Ser att du målat svenska flaggan 😍
Kram på dig😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela