REBECCA BOSTRÖM

Hola amigos!

Publicerad 2013-10-22 02:48:00 i

Hej hej, ojojoj här har det inte blivit nå bloggande av på länge. Det händer så mycket här så har aldrig riktigt tid att sätta mig ner ordentligt och skriva. Men tänkte börja med en bildbomb!!
 
Här är det träning på en utav de finare golfbanorna vi tränar på. Tjejerna tycker det är kyligt.. 20 grader denna dag bara........
 
Kärlek men min chigaco girl!  (min svenska flagga i bakgrunden;) )
 
Vattnet smakar inte alls gott.. men med min nya vattenflaska med inbyggt filter fungerar det suuuuper :D
 
Bailey och Paige
sjukaste ever... fotbollstränaren här på skolan bodde i Sverige några år. Han är från Irland. Han kan prata lite svenska. Jag frågade vart han bodde... och han svarar, Fagersta. Jag bah, VAAA?? Så jag berättade att jag bodde i Smedjebacken. Och han blev typ överlycklig och vi pratade om hamnkrogen och fotbollslaget och typ allt. Han visade den här tröjan! faik södra........ haha en dag sa han tjena! Hej svarade jag. Han bah: neej äh höööj ja ä från smebacken!
hahahahaha jag skrattade ihjäl mig. han är underbar. hur stor är chansen lixom? en Fagerstabo i Tyler.. Texas..
 
på vollyboll match!
familjemiddag, golflaget både tjejerna o killarna
åkte till dallas över en helg och hälsade på min roomies familj!
 
det brann en dag i vårat boende... men det va bara en tvättmaskin.
 
Baileys hus i dallas
fin dag på rangen
 
bästa roommate
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin Boström

Publicerad 2013-10-22 17:10:40

Åh va härligt det ser ut❤kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Boström

19 årig tjej på vift i staterna! Här kan ni följa mitt liv i USA. Jag är en golfspelare som just nu befinner mig i Tyler, Texas, och pluggar på TJC, Tyler Junior College. Jag skriver om min vardag här i staterna och allt mellan himmel och jord!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela